Kosár 0Ft

Általános Szerződési Feltételek


Megrendelések

Két módon lehet vásárolni:

  • 1. Regisztrált ügyfel szerezhet következő előnyt:

    1. Nem szükséges mindig a szállítási és számlázási adatokat kitölteni, azokat csak egyszer a regisztráció során szükséges.Minden rendléskor az adatok már ki vannak töltve. A regisztráció során kitölti: név és keresztnév, levelezési és számlázási cím, telefonszám, e-mail, jogi személy és vállalkozó esetén is

    2. Áru neve, megnevezésé, mennyisége már meg jelenik sorrendben a kosarában.

    3. Információ a rendelések állapotáról

    4. Áttekintés minden megrendelésról

  • 2. Nem registrált ügyfél / Egyszeri vásárlás:

    1. Minden rendelésnél szükséges kitölteni:név és keresztnév, levelezési és számlázási cím, telefonszám, e-mail, jogi személy és vállalkozó esetén is. És az összes kötelező adatot

    2. Áru neve, megnevezésé, mennyisége már meg jelenik sorrendben a kosarában.

    3. Kiválaszthatja hogy kíváne rendszeres tájékoztatást kapni újdonság-ról pl. Newsletter. Newsletter

Utasítást hogyan kell az árut megredelni található == ITT ==.


Ár

A termék ára meg van jelölve az adott terméknél. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák.

Akciós árak megvannak jelölve AKCIÓ a megfelelő százalékos kedvezményel. Látható az eredeti ár, mint a kedvezményes ár is.


A eladó fenntartja magának a jogot az árak változtatásának


Szállítás és egyéb díjak

A megrendelés teljes összeghez a szállítási és posta költségeket számlázuk. Teljes feltételek megtekinthetők a részben Szállítas és fizetés.

Egyéb díjat nem számlázunk.


A szállítási mód és a szállítási határidők


Magyaroszág

2. Magyar Posta vagy GLS futárszolgálattal

A szállítás magyar postával 2-3 munkanap, míg futárral 24 órán belül a csomag elküldése után. Hétvégen csomagokat nem kézbesítenek.

Figyelem!Helyénvaló a megadott címen tartózkodni! Utánvéttel esetén elkészíteni a sugseges pénzt.

Általános feltételek és a szállítási határidő a szállításhozmegtalálható a GLS web oldalon.

A csomagokat minden munkanapokon továbbítjuk a GLS-nek. A megrendelések megrendelve minden nap 18:00-ig kiszállításra kerülnek a következő munkanapon.


Szállítási határidő meghosszabbítható a következő okok miatt:

  • áru nincs raktáron

  • hiányos adatok az ügyféltoll

  • más akadályok, amelyek lehetetlenné teszik a megbízás végrehajtásat

Miután megtöltöttük az árut, illetve megkaptuk a szükséges információt a megrendelés szabványos idő alatt lesz elintézve.

Ár
Magyar Posta (előre fizetés)3,50€ (991,66HUF)
Magyar Posta (utánvét)4,50€ (1274,98HUF)
GLS futárszolgálat (előre fizetés)4,49€ (1272,15HUF)
GLS futárszolgálat (utánvét)5,99€ (1697,15HUF)

Egyéb díjat nem számlázunk.



A befizetés módja

  • Utánvét

  • online (CardPay, Paypal)

  • fizetési megbízást megelőzően kiállított számla

Minden egyes szállítmány a számlát is tartalmazz amely a jótállási levélt is szolgálja . Ha a dokumentum hiányzik, kérjük, értesítsen minket a lehető leghamarabb telefonon vagy e-mailben info@rooftop.sk.


Szavatosság

Az összes értékesített termékek törvényes jótállási idő 24 hónap és kezdődik a termék átvételével az ügyfélel, ha másképp nem jelezzük

Rooftop garantálja:

  • az árat ami érvényes volt a vevői megrendelésekor

  • a szállitot áru nelegyen sértve

  • áruszállítás olyan mennyiségű és fajtájú ahogyan a megrendelésben ált

  • csatolja a számlát ha az ügyfél nem kívánta másképpen

Rooftop nem felel:

  • késleltetett áruszállítás a kézbesítő hibájából

  • késleltetett áruszállítás a ügyfél hibás cím kitöltése

  • kár a kézbesítő hibájából; láthatóan sérült a csomagolás - az ilyen árut ne vegye át!

  • a lényegi tartalmának DVD-k, magazinok és hasonló termékeknek


megrendelés visszavonása

Ha szeretné lemondani a megrendelést a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk telefonon: +421 918 623 516 ,vagy e-mailben kontakt@rooftop.sk.

Ha a megrendelést már kifizették a pénz visszautaljuk 15 munkanapon belül a bankszámlára ahonnan fizették. A CardPay (VISA, MasterCard)esetén az időszak meghosszabbítható.

Ugyanakkor fenntartjuk magunknak a jogot, hogy töröljuk a rendelést ha az árut már nem leszünk képesek kiszállitani illetve olyan áron ahogy szerepel az online boltban. A megrendelés törlése-ről azonnal értesítjük telefonon vagy e-mailben.


Reklamációs szabályzat

Ha a terméket a www.rooftop.sk vásárolta és szeretné visszavételet, reklamálni vagy lecserélni küldje el nekünk postán vagy futárszolgálattal a következő címre:

  • ROOF TOP, s.r.o.

  • Pf. 177

  • 9201 Mosonmagyaróvár

Küldjek rendszerint nem utánvéttelel!

Csatolja hozzá a kitöltött űrlapot amely megtalálható letöltéshez ITT!.

Reklamációk

A reklamáció feldolgozásra a kézbesítés napján kerül sor, elintézve 30 napon belül lesz a folyamat során tájékoztatást kap


Árucsere

Árucsere feldolgozásra azonnal a kézbesítes napján kerül sor, az Ön által kiválasztott megoldás szerint, árucserével vagy visszatérítésel, nem vonantkozik rá 30 napos határidő

Az áru nem lehet használt és sértett, ellenkező esetben vissza kell küldeni az ügyfél visszatérítés nélkül.


Visszavétel

Minden megvásárolt terméket a ROOFTOP.sk indoklás nélkül, vissza küldhet 14 munkanapon belül.Ezután azonnal teljesítsük az ön választott megoldást.

Az áru nem lehet használt és sértett, ellenkező esetben vissza kell küldeni az ügyfél visszatérítés nélkül.


Ha szeretne a reklamáciorol, árucsere vagy visszavételről a szállítás előtt értesíteni,vagy bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk telefonon +421918623516 vagy e-mailben: kontakt@rooftop.sk.

A személyes adatok védelméről

Szolgaltató www.rooftop.sk azaz Rooftop, s.r.o., Telocvičná 34 82105 Bratislava, IČO: 44182236, IČ DPH: SK2022614649. Tiszteletben tartjuk személyes adatait a törvény szerint sz.52/1998 Z.z. személyes adatok az információs rendszerekben.

Lehet,hogy érdekelni fog

Írjon nekünk

Ha bármilyen kérdese van, kérjük töltse ki az űrlapot: